Inwestujesz w otwarcie nowej siedziby firmy? Sprawdź, na co zwrócić uwagę

Jeśli przymierzasz się w tym roku do otwarcia nowej siedziby swojej firmy w zupełnie nieeksplorowanym biznesowo dotychczas mieście, musisz zwrócić uwagę na kilka podstawowych czynników. Jakich? O tym przeczytasz w poniższym tekście.

Po pierwsze: łatwy dostęp do lotniska i parkingu

Jeśli Twoja firma ma międzynarodowe aspiracje i często obsługujecie klientów z różnych zakątków Europy czy całego świata, w czasie poszukiwania nowej siedziby biura zwróć uwagę na to, jak duża odległość będzie dzielić Cię od lotniska. Ty i Twoi pracownicy będziecie często latać, a więc w skali roku przeznaczycie sporo czasu na dotarcie do i z lotniska. Biorąc pod uwagę komfort podróży, większość z Was wybierze dojazd na lotnisko własnym autem, które będzie trzeba następnie gdzieś zostawić. Bezpieczną przystanią będzie dla niego miejsce parkingowe https://orangeparking.pl/. Na miejscu możesz skorzystać z usługi bezpłatnego transferu na i z lotniska, co jest szalenie wygodnym rozwiązaniem.

Po drugie: odpowiednia lokalizacja biura

Biuro ulokowane w ścisłym centrum miasta ma swoje zasadnicze plusy. Są nimi: łatwy dostęp do komunikacji miejskiej, duża liczba sklepów, piekarni i firm cateringowych, szybki dostęp klientów do biura i prestiżowy adres. Taka lokalizacja ma również swoje minusy, a są nimi: hałas, głośność, problemy z pozostawieniem auta czy też poranne i popołudniowe korki wydłużające czas dojazdu do domu i do biura. Istotna jest też niemała cena najmu. Weź pod uwagę wszystkie te czynniki zanim podpiszesz umowę z właścicielem lokalu biurowego.

Po trzecie: odpowiedni wystrój biura, dopasowany do potrzeb pracowników

W czasach, gdy na rynek pracy wkroczyło pokolenie Milenialsów (osób urodzonych po 1990 roku), przedsiębiorcy muszą inaczej spojrzeć na warunki pracy, jakie oferują. Młodzi pracownicy chcą spędzać czas w pracy we wnętrzach estetycznych, dobrze urządzonych i funkcjonalnych. Zależy im na możliwości odpoczynku w pokoju gier czy chociażby kawałku wygodnego tarasu, na którym można się napić kawy w przerwie od pracy. Nie wybieraj więc najtańszych mebli biurowych. Postaw na wygodne fotele, dobry sprzęt komputerowy i estetyczną przestrzeń. Dzięki temu Twoi pracownicy nie będą chcieli tak szybko czmychnąć do domu i być może chętniej zgodzą się na dodatkowe szkolenie czy nadgodziny. Dobre samopoczucie pracowników w ich miejscu pracy jest naprawdę ważne.

Artykuł partnera

Inwestujesz w otwarcie nowej siedziby firmy? Sprawdź, na co zwrócić uwagę
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *